Huskeliste til barnedåben: Den digitale tjekliste til den kommende barnedåb

Når man som nybagte forældre skal til at forberede en barnedåb, er det for rigtig mange en stor mundfuld. Der er flere ting at tage stilling til - og det kan være svært at huske dem alle. For at hjælpe jer med at planlægge jeres barnedåb har vi lavet en digital tjekliste og huskeliste. Tjeklisten oprettes automatisk og indeholder alle de opgaver, I som forældre skal igennem. Vi har gjort det nemt for jer at tilføje eller fjerne opgaver fra tjeklisten – og dermed gøre huskelisten til jeres helt egen. Det er også muligt at invitere familiemedlemmer, venner og bekendte til at samarbejde i tjeklisten.
Opgaver genereres automatisk og føjes til jeres tjekliste

Opgaver genereres automatisk og føjes til jeres tjekliste

Vi ved en del, når det kommer til at arrangere en barnedåb her hos Wonderfulday. Som et resultat heraf har vi et godt indblik i, hvilke faktorer der er mest afgørende for jer at overveje, når I planlægger jeres barns dåb. Vores digitale tjekliste genererer automatisk en masse gøremål i forbindelse med planlægningen af barnedåben, og I har selvfølgelig også mulighed for selv at tilføje opgaver til huskelisten - eller fjerne.
Fjern eller føj nemt opgaver til jeres huskeliste selv

Fjern eller føj nemt opgaver til jeres huskeliste selv

Vi forstår, at alle har forskellige behov og ønsker i forbindelse med dåben, så vores digitale tjekliste kan naturligvis tilpasses, så den 100% afspejler jeres behov. I kan nemt og hurtigt tilføje eller fjerne aktiviteter for at gøre listen til jeres helt egen. Opgaver kan nemt krydses af, når de er afsluttet, hvilket resulterer i en tjekliste, der bliver mindre og mindre i takt med at planlægningen skrider frem. Dejligt tilfredsstillende.
Inviter andre til at samarbejde om opgaverne

Inviter andre til at samarbejde om opgaverne

I kan tilføje ansvarlige personer til de specifikke to-dos på vores digitale tjekliste. På den måde får I også et overordnet overblik over, hvem der har ansvar for hvad. I kan nemt dele listen med familiemedlemmer, venner eller bekendte, så I kan samarbejde online. Indtast blot e-mail adresse på de personer, I ønsker at samarbejde med, og de vil herefter modtage en personlig invitation i deres indbakke til at samarbejde.

Opret en påmindelse for hver opgave på huskelisten

I den digitale tjekliste kan der naturligvis tilføjes deadlines til de enkelte opgaver, så I holder styr på tidslinjen i forbindelse med planlægningen. Hvis en opgave ikke er løst inden forfaldsdatoen, får I en venlig reminder på den konkrete opgave, som I mangler at løse. Som et resultat heraf behøver I ikke at bekymre jer om at glemme noget, da vores system nok skal huske jer på det hele.

Fuldt integreret med vores budget-værktøj

Vores digitale tjek- og huskeliste er naturligvis integreret med vores budget-værktøj i forbindelse med planlægning af barnedåb. Dette giver jer mulighed for at holde styr på alle jeres udgifter på ét samlet sted. Få et komplet billede af jeres budget og forbrug. Alt I skal gøre er at indtaste prisen på de konkrete udgifter hver gang en opgave løses, hvorefter jeres budget automatisk opdateres.

Den digitale tjekliste er ideel til at holde styr på alt i forbindelse med jeres planlægning af barnedåben. Nu er det blot tid til at tilmelde jer og opleve, hvordan tjeklisten gør planlægningen langt mere overskuelig.