Planlæg din fødselsdagsfest med Wonderfulday

Leverandører, planlægningsværktøjer og inspiration til dit event, så du kan opleve planlægningen, som den bør være — nem, intutiv og moderne.

home.hero.headline
Dine gæsters billeder i et fælles fotoalbum
Nyhed
Fælles fotoalbum

Dine gæsters billeder i et fælles fotoalbum

Lad ikke dine minder gå i glemmebogen. Vi har netop lanceret den moderne måde at samle billeder. Alle dine minder, samlet et sted.

home.features.readMore
Lav din bordplan med Wonderfulday
Nyhed
Visuel bordplan

Lav din bordplan med Wonderfulday

Arranger dine borde, sæt dine gæster og design din bordplan med Wonderfuldays moderne bordplansværktøj.

home.features.readMore

Har du eller en af ​​dine nærmeste fødselsdag? Tillykke! Uanset om det er en 18-, 30- eller 80-års fødselsdag, er der meget at planlægge, lige fra de store aspekter som selskabslokale og gæsteliste til de mindre detaljer som bordpynt og indbydelser. Det kan være svært at holde styr på alt, og det kan være svært at sikre, at intet bliver glemt.

Wonderfulday kan hjælpe dig med en række opgaver, herunder udvikling af din bordplan, oprettelse af et budget og administration af din gæsteliste. Værktøjet kan også hjælpe dig med at lave en ønskeliste, som du nemt kan dele med dine gæster.

Vær på forkant med planlægningen med en digital tjekliste

En række forskellige opgaver genereres automatisk før fødselsdagsfesten med vores digitale tjekliste. Du kan hurtigt redigere din liste ved at fjerne eller tilføje opgaver. Hver opgave kan tildeles en deadline, så du har styr på, hvornår de forskellige opgaver skal være klaret. Hvis du får hjælp med planlægningen af en ven, et familiemedlem eller en eventkoordinator, kan du invitere vedkommende til at samarbejde i værktøjet. På den måde kan I hurtigt finde ud af, hvem der klarer hvad. Efterhånden som du krydser flere og flere opgaver af, vil du begynde at føle overskud og tilfredshed. Notér eventuelle udgifter ved hver enkelt opgave, også opdateres dit budget automatisk.

Opret nemt en digital gæsteliste til den kommende fødselsdagsfest

Det er tid til at begynde at arbejde på din gæsteliste, så snart du har besluttet dig for en dato for fødselsdagsfesten. Wonderfulday giver dig mulighed for hurtigt at oprette en digital gæsteliste og udsende invitationer med blot et par klik. Det er også nemt at redigere i gæstelisten, hvis der skal tilføjes eller fjernes personer efterfølgende. Du kan tilføje noter på hvert enkelt gæst såsom allergener etc.

Få det fulde overblik over fødselsdagsfestens budget

Det er vigtigt at holde styr på dit budget, når du skal til og planlægge din fødselsdagsfest. Du har mulighed for nemt at samle alle dine udgifter i vores budgetværktøj, så du hele tiden kan bevare overblikket over økonomien. Du skal blot indtaste alle dine udgifter, hver gang du foretager et køb, også har du øjeblikkeligt det fulde overblik over, hvor dine penge ryger hen. Du kan også angive eksplicitte budgetter for catering, musik, underholdning og mere.

Lav nemt en bordplan til fødselsdagsfesten

Bordplanen er vigtig at tage grundig stilling til, når man skal arrangere en fødselsdagsfest. Du skal som vært sørge for, at alle dine gæster er tilfredse og føler sig godt tilpas. Wonderfulday' digitale bordplan-værktøj kan hjælpe dig med at udforme en bordplan til din fødselsdagsfest på få minutter. Alle gæster kan nemt tilføjes til bordplanen ved at importere dem direkte fra gæstelisten. I en række forskellige typer og størrelser kan du vælge borde, således at bordplanen lever op til de faciliteter, du har. Det er muligt at printe bordplanen ud, ligesom det er muligt at dele den med gæsterne.

Opret din digitale ønskeliste og del nemt dine gaveønsker med gæsterne

Har du styr på dine gaveønsker? Wonderfulday gør det nemt for dig at samle alle dine ønsker ét sted med vores digitale ønskeliste. Indtast blot produkternes URL i værktøjet, og dine gæster vil med det samme kunne se, hvad du ønsker dig. Du kan til enhver tid fjerne ønsker fra din liste ligeså vel som du kan tilføje nye. Når du har færdiggjort din ønskeliste, kan du nemt og hurtigt dele den med dine gæster.

Find alt hvad du skal bruge til den perfekte fødselsdagsfest

Alt hvad du skal bruge til din fødselsdagsfest, kan du finde på Wonderfulday. På vores markedsplads tilbyder vi en lang række ydelser og produkter at vælge imellem. Fra selskabslokaler til catering, underholdning, musik og alt andet, du kan forestille dig. Alt sammen samlet ét sted. For at opfylde dine behov bedst muligt giver vores markedsplads dig mulighed for hurtigt at søge og filtrere i de mange leverandører, så du kan finde det bedste match.

En fødselsdagsfest kan være stressende at arrangere, men med Wonderfulday ved din side, kunne det være meget værre. Du har alt samlet på én platform, og du tilmelder dig gratis.

Gør planlægningen til en fornøjelse

Donwload Wonderfulday til iOS og Android

Inspiration

Lad dig inspirere af vores inspirationsunivers

Planlægningsværktøjer

Alle dine planlægningsværktøjer lige ved hånden

Notifikationer

Vær altid på forkant med relevante reminders og notifikationer
InspirationPlanlægningsværktøjerNotifikationerFælles fotoalbumIndstillinger Fælles fotoalbum

Fælles fotoalbum

Lad dine gæster dele deres billeder og minder i et fælles fotoalbum

Sprog

Brug appen med dit foretrukne sprog og start din planlægning

Indstillinger

Administrer nemt indstillingerne for din konto og begivenheder
Hent Wonderfulday hvor du downloader dine apps
App store Google Play

Ofte stillede spørgsmål

Vores digitale tjekliste til fødselsdagsfester indeholder alle de punkter, du skal tage stilling til, i forbindelse med planlægningen af din fødselsdagsfest.
En fødselsdagsfest med ca. 50 gæster (inkl. selskabslokale, mad og drikke, serveringspersonale, underholdning etc.) koster typisk fra 25.000 kr alt afhængig af landsdel og præferencer.
Man kan holde en billig fødselsdagsfest, hvis man har mulighed for at bruge eget hus og have samt selv stå for tilberedning af maden.
Mange vælger at holde en stor fødselsdagsfest, når de fylder 50 år. Det foregår ofte i et selskabslokale, hvor der typisk bydes på mad og drikke, live musik og underholdning.