Planlæg jeres barnedåb med Wonderfulday

Leverandører, planlægningsværktøjer og inspiration til dit event, så du kan opleve planlægningen, som den bør være — nem, intutiv og moderne.

home.hero.headline
Dine gæsters billeder i et fælles fotoalbum
Nyhed
Fælles fotoalbum

Dine gæsters billeder i et fælles fotoalbum

Lad ikke dine minder gå i glemmebogen. Vi har netop lanceret den moderne måde at samle billeder. Alle dine minder, samlet et sted.

home.features.readMore
Lav din bordplan med Wonderfulday
Nyhed
Visuel bordplan

Lav din bordplan med Wonderfulday

Arranger dine borde, sæt dine gæster og design din bordplan med Wonderfuldays moderne bordplansværktøj.

home.features.readMore

Er det ved at være tid til jeres barns barnedåb? Tillykke! Det er en spændende tid for hele familien. Der er meget at overveje, når det kommer til planlægning af barnedåben, lige fra de vigtigste aspekter som selskabslokale og catering til de mindre detaljer som indretning og borddekorationer. Det kan være svært at holde styr på alt, og det kan være svært at sikre, at intet går glemt i den i forvejen travle hverdag.

Wonderfuldays værktøj til planlægning af barnedåb kan hjælpe jer med en række opgaver, herunder udvikling af bordplan, udformning af budget og administration af gæsteliste. I kan også bruge værktøjet til at lave en ønskeliste over alt, hvad I ønsker jer til jeres barn.

Wonderfulday kan hjælpe jer i alle stadier af processen, uanset om I lige har påbegyndt planlægningen eller er godt i gang. Tilmeld jer gratis i dag og få styr på planlægningen.

Vær på forkant med planlægningen med en digital tjekliste

Vores digitale tjekliste genererer en række aktiviteter inden den store dag. I kan hurtigt ændre tjeklisten ved at fjerne eller tilføje elementer. Hver opgave kan tildeles en deadline, så I er bevidste omkring, hvornår den skal være fuldført. Hvis I arbejder med en eventkoordinator, kan de ligeledes bruge tjeklisten og hjælpe jer med at holde styr på det hele. I skal blot markere de afsluttede aktiviteter, når de er færdige. På den måde kan I hurtigt se, hvad der fortsat mangler at blive taget hånd om. Når der er en omkostning forbundet med en opgave, skal I notere det på den pågældende opgave, også opdateres jeres budgetoverblik automatisk således at det afspejler jeres reelle forbrug.

Lav nemt en digital gæsteliste til den kommende barnedåb

Det er tid til at få styr på gæstelisten, så snart I har valgt en dåbsdato. Med blot et par klik giver Wonderfulday jer mulighed for hurtigt at oprette en digital gæsteliste og sende invitationer direkte ud til gæsterne. Gæster tilføjes nemt og hurtigt med navn og e-mail adresse, og I kan følge med i gæsternes tilbagemeldinger, så I hele tiden har overblik over, hvor mange I bliver.

Få det fulde overblik over økonomien med vores budgetværktøj

Når det kommer til at arrangere en barnedåb, er det afgørende at holde styr på jeres budget. Med vores budgetværktøj kan I nemt få et samlet billede af omkostningerne på ét sted. I skal blot indtaste alle jeres udgifter, også vil I være i stand til at se, hvor pengene bliver af med det samme. I har også mulighed for at splitte budgettet op i mindre dele til eksempelvis catering, selskabslokale, tøj m.m. På den måde har i et bedre overblik over disponeringen af jeres rådighedsbeløb. I kan undgå ubehagelige overraskelser ved regelmæssigt at holde jer opdateret i budget-overblikket.

Lav nemt bordplanen med vores smarte og innovative værktøj

Bordplanen er et af de mest afgørende aspekter at overveje, når man planlægger en barnedåb. I skal sikre jer, at alle jeres gæster har det godt og følger sig komfortable. Wonderfuldays digitale bordplanlægningsværktøj kan hjælpe jer med at lave en bordplan for bårnedåben på få minutter. I kan nemt flytte og placere hver gæst på stolene, ligesom I kan vælge mellem en række forskellige typer borde i forskellige størrelser. I har mulighed for at printe den ud eller straks sende den til jeres gæster, når I er færdige med bordplanen.

Opret en digital ønskeliste og del den nemt

Tilføj nemt jeres gaveønsker i den digitale ønskeliste. Indtast blot produkternes URL og jeres gæster vil samlet på ét sted, kunne se alle jeres gaveønsker. I kan hurtigt slette ting fra jeres ønskeliste eller tilføje andre ønsker, hvis I ombestemmer jer. Når I er færdige med at lave ønskelisten, kan I dele den direkte med gæsterne, så de ved, hvad de skal give jer i gave.

Find alt hvad I skal bruge til den perfekte barnedåb

Wonderfulday har alt hvad I behøver til barnedåben samlet ét sted. Vi tilbyder en bred vifte af ydelser og produkter. Fra selskabslokaler, catering, fotografer, musik og alt andet, I kan komme i tanke om til den store dag. Vores markedsplads gør det nemt for jer, at søge og filtrere i vores udvalg af leverandører, så I nemt kan finde det rette match, der passer til jeres ønsker, krav og budget.

En barnedåb kan være udfordrende at arrangere, men med Wonderfulday ved jeres side, kunne det ikke være meget enklere. Takket være vores brede udvalg af værktøjer, ydelser og produkter, kan I få styr på alt, som I skal bruge til at planlægge den perfekte barnedåb.

Gør planlægningen til en fornøjelse

Donwload Wonderfulday til iOS og Android

Inspiration

Lad dig inspirere af vores inspirationsunivers

Planlægningsværktøjer

Alle dine planlægningsværktøjer lige ved hånden

Notifikationer

Vær altid på forkant med relevante reminders og notifikationer
InspirationPlanlægningsværktøjerNotifikationerFælles fotoalbumIndstillinger Fælles fotoalbum

Fælles fotoalbum

Lad dine gæster dele deres billeder og minder i et fælles fotoalbum

Sprog

Brug appen med dit foretrukne sprog og start din planlægning

Indstillinger

Administrer nemt indstillingerne for din konto og begivenheder
Hent Wonderfulday hvor du downloader dine apps
App store Google Play

Ofte stillede spørgsmål

En barnedåb for 25 personer koster ca. 10.000 kroner i gennemsnit, hvis den afholdes hjemme, og maden bestilles udefra. Ved leje af festlokale forventes beløbet at være ca. 20.000 kroner.
Vores digitale tjekliste til planlægning af barnedåben indeholder alle de punkter, I skal tage stilling til.
Det er en fordel at benytte sig af værktøjer, der hjælper jer med at holde styr på budgettet, opgaver, gæstelisten og lignende, når I planlægger en barnedåb på egen hånd.
I langt de fleste kirker foregår barnedåben om søndagen, men i nogle kirker er det også muligt om lørdagen.