Wonderfulday bruger cookies til at give dig den bedste personlige oplevelse på vores website samt til analytiske formål. Ved at fortsætte antager vi, at du godkender at modtage alle cookies fra hjemmesiden Wonderfulday.dk.
Skab ro og overblik med et budget til jeres barnedåb
At lave et budget er et af de første og mest afgørende skridt i at organisere jeres barns barnedåb. Det kan være svært at holde styr på, hvad I har penge til, og hvor jeres penge ryger hen uden et budget for barnedåben. I stedet for at holde styr på budgettet på den konventionelle måde og bruge et excel-regneark, tilbyder Wonderfulday jer frit at benytte vores online budget-værktøj. Wonderfulday er en desktop- og mobilapp, der giver jer mulighed for at administrere jeres udgifter i forbindelse med barnedåben. Det giver jer mulighed for at prioritere ud fra, hvad der er vigtigst for jeres barns dåb, og det holder styr på alt praktisk, så I kan overholde både budgettet samt jeres egne ønsker og forventninger til den store dag.
Bestem jeres budget for barnedåben
Det første skridt i brugen af Wonderfuldays budget-værktøj er at opstille et budget for barnedåben. I kan indtaste jeres overordnede budget såvel som separate budgetter for hvert område, såsom selskabslokale, mad, drikkevarer, musik, underholdning, tøj og mere. Det er nemt at etablere kategorier i jeres eget personlige budget, når I først er inde i appen.
Få overblik over budgettet med det samme
Når I har defineret jeres budget, kan I bare følge med, mens jeres forbrug udvikler sig. Wonderfuldays budget-værktøj vil holde styr på alle jeres udgifter til barnedåben, så I nemt og hurtigt kan se, hvor meget I har brugt, hvor jeres penge er blevet af, og hvor mange penge der er tilbage. Wonderfulday opdaterer automatisk jeres budget. Dette gør det nemt at foretage justeringer efter behov. Når I har købt noget, skal I blot indtaste det pågældende beløb, og jeres budget opdateres øjeblikkeligt. Dejligt, nemt og effektivt.
Inviter familiemedlemmer eller venner til at deltage i planlægningen
Wonderfulday giver jer mulighed for at invitere andre personer til værktøjet, så I nemt kan samarbejde med andre familiemedlemmer. Dette er en oplagt feature at bruge, hvis I får hjælp fra familie, venner eller bekendte, eller hvis I er en splittet familie, der ønsker at dele omkostningerne nemt mellem jer. Wonderfuldays budget-værktøj er designet til at være enkelt og brugervenligt, så I alle nemt kan holde styr på budgettet i forbindelse med planlægningen. Indtast blot personernes e-mail adresser, og de vil modtage en invitation til at samarbejde om planlægningen.
Wonderfulday er gratis at bruge
Vores budget-værktøj kan bruges til flere anledninger, herunder naturligvis jeres kommende barnedåb. Tilmeld jer gratis her på Wonderfulday for at komme i gang med planlægningen med det samme. Der er ingen gebyrer eller andre udgifter ved oprettelse.
Nyd jeres festplanlægning
Vi har lavet det hårde arbejde, så I kan nyde planlægningen
Tjekliste
Hold styr på alle opgaverne frem til jeres arrangement med vores smarte A-Z tjekliste.
Gæsteliste
Saml alle jeres gæster, adresser og besvarelser ét sted. Nemt og tilgængeligt.
Budget
Få anbefalinger til jeres budget, og hold styr på jeres udgifter.
Gaveønsker
Vælg og del jeres ønsker nemt med jeres gæster nemt og smart.
Bordplan
Træk og placer dine gæster med vores visuelle bordplanlægningsværktøj.
App
Planlæg dit arrangement farten, og lad dine gæster dele billeder i et fælles fotoalbum.