Wonderfulday bruger cookies til at give dig den bedste personlige oplevelse på vores website samt til analytiske formål. Ved at fortsætte antager vi, at du godkender at modtage alle cookies fra hjemmesiden Wonderfulday.dk.
Opret en digital gæsteliste til jeres barnedåb og invitér gæsterne nemt og hurtigt
Når det kommer til planlægning af en barnedåb, er en af de vigtigste opgaver at lave jeres gæsteliste. Der er absolut ingen fest uden gæster. Med vores digitale gæsteliste-værktøj kan I nemt og hurtigt lave jeres gæsteliste, sende invitationer ud og følge med i tilbagemeldingerne fra de inviterede.
I har desuden mulighed for at tilføje oplysninger om gæsterne, herunder deres navn, kontaktoplysninger samt deres forhold til jer. I kan også holde styr på gæsternes tilbagemeldinger og sende automatiske påmindelser. Derudover er vores værktøj for brudepar ganske gratis at bruge.
I har desuden mulighed for at tilføje oplysninger om gæsterne, herunder deres navn, kontaktoplysninger samt deres forhold til jer. I kan også holde styr på gæsternes tilbagemeldinger og sende automatiske påmindelser. Derudover er vores værktøj for brudepar ganske gratis at bruge.
Send invitationer ud nemt og hurtigt
Når alt er klar og gæstelisten til barnedåben er lavet, kan I med få klik sende invitationer ud til alle gæsterne. På sigt vil det på Wonderfulday være muligt at bruge skabeloner til invitationerne. Invitationerne sendes ud via e-mail eller SMS.
Tilføj oplysninger om gæsterne
I kan i værktøjet nemt tilføje oplysninger om gæsterne herunder deres navn, kontaktoplysninger og forhold til jer. Hvis de har en rolle til barnedåben som fx gudmor, gudfar, fader eller toastmaster, kan I ligeledes tilføje denne information på den pågældende gæst.
Tilføj gæsterne til en bestemt gruppe
Når i skal lave gæstelisten til barnedåben, er der altid mange familiemedlemmer og venner at tage hensyn til. Det involverer både ens egen familie, partners familie, fælles venner, egne venner og eventuelt andre bekendte. Med vores digitale gæsteliste kan I nemt tilføje gæsterne til en bestemt gruppe, så I dermed kan holde styr på de forskellige grupper af gæster.
Importer gæsterne direkte til bordplanen
Når I har gjort gæstelisten klar, kan I nemt importere alle jeres gæster til bordplanen. Det betyder, at I blot behøver at notere jeres gæster ned én gang, når I laver gæstelisten. Herefter gemmes en liste af de inviterede gæster til barnedåben, som I herefter kan tilføje direkte til jeres bordplan.
Hold øje med gæsternes tilbagemeldinger
Med vores gæsteliste-værktøj kan I nemt holde styr på gæsternes svar og sende automatiske påmindelser. På den måde kan I forblive opdaterede og sikre jer, at alle har svaret. Desuden giver overblikket jer en god forudsætning for at indkøbe rette mængder af mad, drikke og andet.
Start planlægningen af jeres barnedåb med Wonderfuldays digitale gæsteliste-værktøj. Tilmeld jer gratis her på Wonderfulday.
Start planlægningen af jeres barnedåb med Wonderfuldays digitale gæsteliste-værktøj. Tilmeld jer gratis her på Wonderfulday.
Nyd jeres festplanlægning
Vi har lavet det hårde arbejde, så I kan nyde planlægningen
Tjekliste
Hold styr på alle opgaverne frem til jeres arrangement med vores smarte A-Z tjekliste.
Gæsteliste
Saml alle jeres gæster, adresser og besvarelser ét sted. Nemt og tilgængeligt.
Budget
Få anbefalinger til jeres budget, og hold styr på jeres udgifter.
Gaveønsker
Vælg og del jeres ønsker nemt med jeres gæster nemt og smart.
Bordplan
Træk og placer dine gæster med vores visuelle bordplanlægningsværktøj.
App
Planlæg dit arrangement farten, og lad dine gæster dele billeder i et fælles fotoalbum.