Design tidslinjen for jeres barnedåb med Wonderfulday

Tidslinjen for jeres barnedåb er en af de vigtigere aspekter af planlægningen. Tidslinjen vil sikre, at jeres dag forløber som ønsket, og at I og jeres gæster nyder hvert et øjeblik. Med Wonderfulday kan I oprette jeres egen unikke tidslinje og dele den direkte med gæsterne.

Tilføj nemt punkter til tidslinjen for jeres barnedåb

Med vores digitale tidslinje kan I nemt tilføje jeres egne begivenheder og aktiviteter. I kan også tilpasse rækkefølgen, som de vises i, og tilføje noter til hver begivenhed.

Invitér gæsterne til at se jeres tidslinje

Når I har oprettet jeres tidslinje, kan I nemt dele den med jeres gæster. De vil herefter have mulighed for at se hele tidslinjen samt alle de aktiviteter, der er planlagt til den store dag.

Design layoutet af tidslinjen

Vores tidslinje giver jer mulighed for at vælge mellem en række forskellige layouts. I kan vælge et lineært layout, som er fantastisk til simple tidslinjer. Eller I kan vælge et mere komplekst layout, der inkluderer flere begivenheder, der finder sted på samme tid.

Uanset hvilket layout I vælger, gør vores tidslinje det nemt for jer at tilføje jeres personlige præg.

Sådan får I mest muligt ud af jeres barns barnedåb med en tidslinje

Der er et par ting, I skal huske på, når I opretter tidslinjen for barnedåben:
  • Overvej først dåbens starttidspunkt i kirken. I vil gerne tage højde for, hvornår gæsterne ankommer og indtager deres pladser, såvel som andre aktiviteter før og efter barnedåben såsom fotografering etc.
  • Tænk derefter over, hvor længe I ønsker, at en eventuel reception skal vare. Typisk varer receptioner fra omkring en time til halvanden time, men dette vil variere afhængigt af jeres egne planer og ønsker, og naturligvis i forhold til hvor vidt, at I har valgt at afholde en reception på dagen.
  • Glem ikke at afgive ekstra tid til fotografering. I ønsker helt sikkert at tage hensyn til, at der både skal tages poserende og autentiske billeder.
  • Tag højde for rejsetiden! Hvis I skal afholde barnedåben i en anden by, end hvor I bor i øjeblikket, så sørg for at tage højde for, at I og jeres gæster skal transportere sig til og fra stedet.